بازی Squanch's High on Life اکنون برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس است.

این بازی که در San Diego Comic-Con معرفی شد، که در ماه دسامبر برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های سری Xbox عرضه شد، اکنون بر روی پلتفرم‌های سونی در دسترس است.

ما از استقبال از High On Life در ماه دسامبر بسیار هیجان زده شدیم. مایک فریدلی، مدیر استودیوی Squanch، گفت: طرفداران پلی استیشن ما کمی کمتر هیجان زده شده اند، به همین دلیل است که ما بسیار هیجان زده هستیم که به زودی آن را به اشتراک بگذاریم.
 
High on Life برای Xbox One، Xbox Series X/S و PC در دسامبر 2022 منتشر شد و در روز اول روی Game Pass برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی در دسترس بود.

تیراندازی اول شخص کمدی، بازیکنانی را می بیند که با اسلحه صحبت می کنند تا کارتل بیگانه ای را که بشریت را تهدید می کند، نابود کنند.

در زمان عرضه، بازی چندین رکورد قابل توجه درگیر شدن را شکست. به گفته مایکروسافت، این بزرگترین انتشار سرویس اشتراکی در سال 2022، بزرگترین عرضه شخص ثالث آن در تمام دوران و بزرگترین نسخه بازی تک نفره آن بود.

مایک فریدلی، مدیرعامل و مدیر استودیو Squanch Games ماه گذشته با اعلام DLC بازی گفت که High on Life از 7.5 میلیون بازیکن منحصر به فرد فراتر رفته است.
  بازی High on Life
این DLC با عنوان High on Knife، دو سال پس از پایان بازی اصلی روایت می‌شود و آن را در مسیری ترسناک-کمدی قرار می‌دهد.

در این فیلم Knifey، یک سلاح سرد تشنه به خون با صداپیشگی مایکل کیوساک، و هارپر، شخصیت/تفنگ جدید با صداپیشگی سارا شرمن (Saturday Night Live) را معرفی می کند.
 
 
 
 
 
Comments (0)
No login
Login or register to post your comment